افراد چاق این نان جو رژیمی خشک را نباید بخورند

افرادی که به گلوتن حساس هستند باید از خوردن نان جو خودداری کنند، زیرا نان جو حاوی گلوتن است.
افرادی که می‌خواهند نان جو رژیمی خشک را در وعده‌های غذایی روزانه خود بگنجانند، برای پیش‌بینی هرگونه ناراحتی گوارشی، به تدریج نان جو بخورند.
نان جو برای جلوگیری از یبوست باید با مایعات مخصوصاً آب مصرف شود.

به گفته محققان انجمن قلب آمریکا، مصرف کنندگان جو در طولانی مدت فشار خون سیستولیک پایین تری دارند و همچنین خطر ابتلا به فشار خون بالا کاهش می یابد.

هنگامی که قلب می تپد، خون را از طریق شریان های قلب به بقیه بدن انسان فشار می دهد و منقبض می کند. این نیرو باعث ایجاد فشار بر روی شریان ها می شود. این فشار خون سیستولیک نامیده می شود.

خوردن منظم جو به جلوگیری از تجمع کلسترول در رگ های قلب کمک می کند. بنابراین، جو باید در جدول رژیم غذایی فشار خون بالا برای کنترل بهینه فشار خون بالا باشد.

جو سلامت قلب و عروق را بهبود می بخشد
لیست غذاهای سالم برای قلب بدون گنجاندن جو در آن ناقص است. جو همچنین در داروهای خانگی رایج برای سلامت قلب جایگاهی پیدا می کند.

مصرف روزانه پودر جو با کاهش سطح کلسترول جذب شده در روده ها در کاهش خطر بیماری های قلبی موثر است. فیبر محلول معروف به بتا گلوکان موجود در جو و سایر فیبرهای غلات کامل باعث افزایش سطح چربی خون سالم و کاهش جذب کلسترول در روده می شود.

جو سلامت قلب و عروق را بهبود می بخشد

همچنین سطح کلسترول مضر LDL و سطح کلسترول تام را در مردان و زنان کاهش می دهد. این به نوبه خود خطر بیماری های عروق کرونر قلب، سکته مغزی، نارسایی قلبی و حملات قلبی را کاهش می دهد.