دستگاه قهوه ساز صنعتی بیزرا که هوش مصنوعی دارد

به عنوان مثال می توان به مدل های کاپا و KXP اشاره کرد که زیبایی شناسی و مراقبت های مهندسی را در سنت Magister افزایش می دهند، و همچنین مدل Stilo که برند شرکت را با فتح اهداف بین المللی جدید گسترش می دهد.

و همین را می توان در مورد مدل های بعدی گفت: Stilo L خود را با طراحی بسیار قاطع و چشمگیر تحمیل می کند. F 2006 به عنوان یک ماشین آوانگارد نیز به دلیل تازگی فوق العاده ای که با استفاده از پانل های دکمه فشاری خازنی ایجاد می شود، متمایز است.

امروزه دستگاه قهوه ساز صنعتی بیزرا فوق العاده نوآورانه، با طراحی کاربردی و مدرن، روش های برنامه نویسی پیشرفته را به لطف صفحه نمایش لمسی پیچیده و بی سابقه تضمین می کند.

با ترکیب محاسن شناخته شده مکانیک با مزایای قابل توجه کنترل الکترونیکی، مدل F 2006 Multi Boiler، ماشینی با گروه های مستقل از نظر حرارتی که قادر به تضمین تطبیق پذیری لازم برای افزایش و افزایش کیفیت هر ترکیب است، برترین مدل است.

محصول رده ای که Magister با آن عملکرد سطح بالایی را برای استعدادهای ماهرترین و خواستار باریستاها تضمین می کند.

همزمان، برای گسترش پیشنهاد، سری‌های 30 و 32 ظاهر می‌شوند که با دقت و هماهنگی کامل توسعه یافته‌اند، در پاسخ به درخواست‌های اخیر بازار که بهترین فناوری را حتی برای بارها و رستوران‌های کوچک کوچک به ارمغان می‌آورد و حداکثر سفارشی‌سازی پارامترها را تضمین می‌کند.

نتیجه همکاری عالی این شرکت با تمام شرکای خود، انتشار نام تجاری Magister در بازارهای اصلی جهانی توسط توصیفات مختلفی که در مجلات بخش بین المللی ظاهر شده است تأیید می شود.

جوایزی که به استاد اعطا شد
به منظور قدردانی از فعالیت این شرکت، Il Sole 24 Ore، یک روزنامه اقتصادی-مالی، سرمقاله مهمی را به تاریخ Magister اختصاص داد که در آن محصول آن به عنوان “ماشین قهوه برای استادان واقعی” تعریف شده است.