جاکلیدی خرگوش که شما با آغوش آن به خواب گرمی فرو می روید

کار با ورق های فلزی ضخیم تجهیزات خانگی کافی نیست، اما ساختن یک خانه دار از سیم ضخیم یا یک لایه نازک فلز کاملاً امکان پذیر است. این فلز زیبا به نظر می رسد، می تواند برای چندین دهه خدمت کند، در برابر استرس مکانیکی، تغییرات دما و رطوبت بالا حساس نیست. اما به دست آوردن آن دشوار است، تزئین آن دشوار است.
گزینه چند منظوره
گزینه چند منظوره

چوب. موادی زیبا و چکش خوار برای ساخت جاکلیدی خرگوش که اگر آن را با لکه و لاک درمان کنید می تواند چندین دهه دوام بیاورد. برای بیشتر فضاهای داخلی مناسب است، علاوه بر این، جستجوها را می توان در طبیعت انجام داد – به عنوان مثال می توان یک شاخه را در یک پارک نزدیک گرفت. روشن، حساس به رطوبت. می تواند شکسته شود، می تواند به انگل آلوده شود.


پوست . در حالی که از بین می رود، فضای زیادی برای تخیل باقی نمی گذارد. اما پردازش آن آسان است و برای کسانی که می خواهند بیشتر از برش با اره منبت کاری اره مویی، کار با چاقو یا قیچی بزرگ در ساخت جاکلیدی بدوزند جذاب خواهد بود. نیازی به پردازش اضافی ندارد. چراغ ها
مدل تک درب
مدل تک درب

چوب پنبه های بطری های شراب را می توان نوعی درخت در نظر گرفت – همچنین می توانید از آنها یک خانه دار زیبا بسازید. اما از کاغذ کار نخواهد کرد – خیلی سریع فرسوده می شود. همچنین، از شیشه یا سنگ بیرون نمی آید – پیدا کردن مواد دشوار است، پردازش آن حتی دشوارتر است.

هیئت مدیره
هنگام انتخاب یک متریال، با سه شاخص هدایت شوید: ساده ترین چیز برای کار با چه چیزی است، چه چیزی در راهرو شما مناسب تر است و دقیقاً چه چیزی می توانید بدست آورید. بعد از اینکه تعریف کردید – ادامه دهید.
بازگشت به منو ↑