خرما مضافتی بم صادراتی از درخت خانه سابق امام علی

می توانید خرما را به دلیل کوچک بودن و طبیعت سیر کننده در رژیم غذایی خود بگنجانید. خوردن 10 گرم خرما 23 کالری و فیبر زیادی را به همراه دارد. چاق کننده است اگر سهم را چک نکنید و بیشتر از مقدار مورد نیاز بخورید، مانند سایر غذاها نیز.

اما افرادی که مشکلات قندی دارند به خصوص آنهایی که دیابت نوع 2 دارند باید از خوردن خرما خودداری کنند زیرا برای سلامتی آنها مفید نیست.

همه شواهد حاکی از این واقعیت خرما مضافتی بم صادراتی است که برای بهبود سلامتی، باید از غذاهای شیرین اجتناب کنید.

مطالعات نشان می‌دهد که خوردن شکر تصفیه‌شده باعث کاهش انرژی می‌شود، که به عنوان «سقوط قند» وحشتناک نیز شناخته می‌شود، زمانی که کالری‌های خالی از ویتامین‌ها و مواد معدنی بدن ما برای تبدیل آن به سوخت استفاده می‌کنند.

به آن مانند یک کارت اعتباری برای بدن خود فکر کنید. شکر تصفیه شده به جای استفاده از منابع خود برای سلامت ساختمان، از منابع شما استفاده می کند و کسری ایجاد می کند!

خبر خوب این است که طبیعت مواد غذایی باورنکردنی را در بسته بندی های بسیار شیرین به ما می دهد. یکی از موارد مورد علاقه من خرما است زیرا یک میان وعده آسان قابل حمل است که به طرز شگفت انگیزی با آجیل جفت می شود.

خرما مواد مغذی مورد نیاز شما را فراهم می کند، در حالی که شیرینی شما را برآورده می کند.

در اینجا پنج دلیل برای مصرف بیشتر خرما آورده شده است:

1. خرما منبع آنتی اکسیدان است. تمام خرماها چه تازه و چه خشک حاوی انواع مختلفی از آنتی اکسیدان ها هستند. خرمای تازه حاوی آنتوسیانیدین و کاروتنوئید است، در حالی که خرمای خشک حاوی پلی فنول است – درست مانند چای سبز.

آزمایش‌ها در شیمی مواد غذایی نشان می‌دهد که خرمای خالص (معروف به مدینه) در مقایسه با سایر انواع خرما، دارای بالاترین آنتی اکسیدان است.