پیراهن مردانه کبریتی که وقتی پاره شود خودش تنها با اشاره ای ترمیم می شود

توجه داشته باشید که در ناحیه شانه یا نزدیک آن، یک شکل مستطیلی به پیراهن دوخته شده است. اگر وسط این تکه پارچه دوخت به صورت زاویه دار به سمت بالا باشد، پیراهن شما دارای یغ دوپاره است.
طرح دوشاخه در پیراهن نشان دهنده کیفیت بالا است.

اگر پیراهن مردانه کبریتی شما راه راه است، این یک مزیت اضافی از یوغ تقسیم شده است، زیرا خط یوغ موازی با خطوط پیراهن است که ظاهر را شیک تر می کند.
پیراهن‌هایی که یقه‌ی دوشاخه دارند به شما این امکان را می‌دهند که به راحتی حرکت کنید زیرا طول آن بیشتر به سمت شانه‌های شما کشیده می‌شود.
تصویر با عنوان انتخاب پیراهن لباس مرحله 11

تمام درزهای پیراهن را بررسی کنید. مجموع درزها مقدار نخ های مختلفی است که برای ساختن پارچه مورد استفاده برای پیراهن به هم دوخته می شود.این اطلاعات معمولاً روی برچسب پیراهن موجود است.
پیراهن های تک لایه بافت زیباتر و نرم تری دارند، پیراهن های دولایه متراکم تر هستند اما از نظر وزن سنگین تر هستند.
فراموش نکنید که تعداد نخ ها (مجموع نخ ها در هر سانتی متر مربع) را نیز بررسی کنید زیرا این نیز مهم است. به عنوان مثال، اگر یک پیراهن دو لایه بخرید، باید حداقل 120 نخ داشته باشد.

افزایش تعداد نخ ها، به خصوص در پیراهن های دو لایه و سه لایه، به این معنی است که پیراهن ناخوشایند و به سختی جابجا می شود. با بررسی برچسب پیراهن و یا سوال از کارکنان فروشگاه می توانید از تعداد نخ ها مطلع شوید.

بررسی کنید که آیا مواردی به پیراهن اضافه شده است. تمام پیراهن‌هایی که در برابر چروک، چروک شدن، آب یا عرق مقاوم هستند، دارای افزودنی‌های شیمیایی هستند (برای اطلاعات بیشتر در مورد حساسیت احتمالی خود به مرحله بعدی مراجعه کنید) و هر کدام از این‌ها می‌توانند کیفیت و احساس پیراهن را تغییر دهند.