با مصرف بیسکویت شکری به جنگ با کرونا بروید

شیرینی های قندی شاید یکی از محبوب ترین محصولات قنادی در کشور ما باشد، این است که اغلب فروخته می شود ، زیرا علاوه بر شکل آشنا و بسیار راحت، هزینه نسبتاً کمی دارد که برای بسیاری قابل قبول است.

به عنوان مثال، وزن یکسان هر محصول مشابه دیگری حداقل یک و نیم برابر بیشتر برای خریدار هزینه دارد، شیرینی های شکری برای بسیاری جذاب ترین ظاهر را دارند، اگرچه در لذت های خاص تفاوتی ندارند.

بر روی برخی از انواع بیسکویت شکری، تولیدکنندگان چاپ هایی را اعمال می کنند که نشان تجاری یا نام خود محصول خوشمزه را پنهان می کند.

این کار نه برای جذب مشتری بلکه برای پنهان کردن برجستگی های سطح خمیر انجام می شود که به ناچار به دست می آید، این ویژگی خمیر شکر است.

اغلب کوکی های خانگی از خمیر شکر درست می شوند، این ترکیب سریع و با کیفیت در هر فری پخته می شود و محصولات ترد هستند و قابلیت ماندگاری طولانی مدت را دارند، معروف ترین لذیذ این ترکیب کوکی های Leningradskoe است.

دسته کوکی‌های کره شامل تعداد نسبتاً زیادی از محصولات با ترکیبات و مواد پرکننده متنوع است، کوکی های کره ای و همچنین شیرینی های شکری به راحتی در خانه درست می شوند.

البته، محصول همیشه دقیقاً مشابه فروشگاه را از نظر طعم تکرار نمی کند، اما این واقعیت که چنین لذیذی بسیار مفیدتر از یک محصول خریداری شده خواهد بود، اغلب بحث اصلی هنگام انتخاب می شود.

همه آنها به شما امکان می دهند محصولاتی با محتوای کالری متفاوت، شکوه و نرمی دریافت کنید، به عنوان مثال، کوکی‌های بدون گلوتن و بلغور جو دوسر ساخته شده با عسل را می‌توان یک محصول رژیمی در نظر گرفت، اگرچه باید به شدت در دوز مصرف شود.