درب ضد سرقت زیباسازان ایرانی در بخشی از کاخ های انگلستان

طراحی سفارشی : به لطف درب های امنیتی Bertolotto، شما می توانید نه تنها طراحی پانل پوشش بیرونی و داخلی درب زرهی، بلکه همچنین دستگیره، قاب، intrados را برای هماهنگ کردن پروژه طراحی داخلی انتخاب کنید. با توجه به سبک درب های داخلی

تکنولوژی روز و بهترین مواد اولیه درب ضد سرقت زیباسازان با طراحی بی عیب و نقص در درهای زرهی Bertolotto ترکیب شده است.
تا آنجا که به سبک مربوط می شود، درهای زرهی این برند دارای پانل های پوشش داخلی و خارجی هستند که می توانند در طیف گسترده ای از پرداخت ها و رنگ ها، تزئینات و جزئیات سفارشی شوند:

پوشش بیرونی را می توان در انواع بافت دار مختلف بسته به درجه مقاومت مورد نظر در برابر آب و هوا سفارش داد.

پانل های PVC و آلومینیومی برای قرار گرفتن در معرض کامل در فضای باز ایده آل هستند، در حالی که آنهایی که از تخته چندلای دریایی پوشش داده شده با رنگ فضای باز یا MDF Hydro با لاک در فضای باز هستند.

اگر محیط بیرون از باران و نور مستقیم خورشید محافظت شود (ایوان ها و سایبان ها) عالی هستند. همچنین تعدادی پوشش عالی برای فضاهای داخلی مانند لابی، راهروها و راه پله های ساختمان آپارتمان وجود دارد.

تمامی پنل ها دارای ضخامت 7 میلی متر و دارای گارانتی 5 ساله برای تغییر رنگ، دارای گواهینامه CATAS برای مقاومت در برابر چسبندگی و ضمانت در برابر رطوبت و خط و خش هستند.

پوشش‌ها در رنگ‌ها و ظاهر چوبی متفاوت است. سطح را می توان در بسیاری از مدل ها صاف یا پانتوگراف کرد.
پانل داخلی : داخل درب زرهی به همان اندازه قابل تنظیم است. تمام مجموعه درب های زرهی ( Secur، Titano، Fortezza که از نظر مشخصات فنی و استحکام متفاوت هستند) را می توان در یکی از خطوط متعدد درب های داخلی Bertolotto تکمیل کرد.