روفرشی شایان یزد که به عنوان روتختی هم استفاده می شود

اگرچه برخی از مواد مصنوعی بسیار شبیه به مواد طبیعی هستند. فرش های ترکلون مقاوم در برابر رطوبت، غیر سمی و ضد حساسیت هستند.

گاهی اوقات چندین ماده در روفرشی شایان یزد ترکیب می شوند. مهم است که در همان زمان بیش از نیمی از مواد مصنوعی وجود نداشته باشد.

کاربردی بودن و ماندگاری آنها به شما این امکان را می دهد که برای مدت طولانی به خرید فرش جدید فکر نکنید. و اگر تصمیم به خرید فرش دارید به فروشگاه فرش خورها بیایید.

کاخ یک راه حل جهانی برای کسانی است که به بالاترین عملی بودن اهمیت می دهند.

اخیراً گرمایش از کف به روشی فزاینده برای گرم کردن فضاهای مسکونی تبدیل شده است . این روش به ما این امکان را می دهد که با حذف رادیاتورهای سنتی که اغلب طراحی داخلی عالی را خراب می کنند، در فضای خانه خود صرفه جویی کنیم.

علاوه بر این، کف گرم به طور یکنواخت گرما را ساطع می کند، که به لطف آن احساس گرمای دلپذیری را در سراسر اتاق ایجاد می کند. هنگام تصمیم گیری برای گرم کردن کف، فقط یک سوال باقی می ماند – آیا می توانیم آن را بپوشانیم و چه چیزی؟

موکت و گرمایش از کف
بر خلاف تصور رایج، اگر نوع مناسب آن را انتخاب کنیم، گذاشتن فرش بر روی کف گرم، اختلالی در انتقال حرارت ایجاد نمی کند.

فرش ها عایق های حرارتی عالی هستند، به همین دلیل است که توجه به پارامترهای مقاومت حرارتی که در این مورد نباید از 0.17m2*K/W بیشتر شود، ارزش دارد.

پرز فرش باید نازک و کم باشد، در حالی که نوع الیاف آن در این مورد اهمیت چندانی ندارد و به خودمان بستگی دارد که مواد مصنوعی یا طبیعی را انتخاب کنیم.

با توجه به نیاز مصرف کنندگان، بیشتر و بیشتر می توانیم کفپوش های تولید شده ویژه را برای کاشت روی گرمایش از کف ملاقات کنیم. هدف اصلی آنها با پیکتوگرام روی برچسب ها یا اطلاعات ارائه شده در برگه اطلاعات فنی محصول نشان داده شده است.