ساعت بن تن نیروی بیگانگان ایرانی در نمایشگاه بزل ورلد

یک قاب = قاب با صفحه ای که فقط با شیشه محافظت می شود و پشت جلد آن مانند ساعت های مچی مدرن باز است.
قاب دوتایی = کیف مجهز به تنها یک درب اضافی، به طور کلی برای محافظت از پشت قاب، مانند اکثر ساعت‌های جیبی با صفحه همیشه قابل مشاهده است، زیرا به تنهایی توسط شیشه محافظت می‌شود.

در حدود سال 1915 ساعت بن تن نیروی بیگانگان در جعبه های دوتایی و سه گانه در دسترس بودند.
کیف سه گانه = قاب با دو درب اضافی، یکی برای قاب پشتی و دیگری برای محافظت از صفحه. صفحه ای که از صفحه محافظت می کند معمولاً با فشار دادن روی آویز باز می شود.

اگرچه دومی محافظت قابل توجهی از شیشه و صفحه می‌کرد، اما خواندن زمان در موقعیت‌های نظامی دشوار بود.

یکی از اولین اختراعات برای یک روش ساده اما موثر برای محافظت از شیشه در سال 1916 اعطا شد. این اختراع برای یک توری فلزی بود که روی شیشه قرار داده شده بود و توسط دستبند چرمی در جای خود نگه داشته می شد. در بین تمام راه‌های محافظت از صفحه، توری فلزی مطمئناً امروزی آشناترین است. با قضاوت در مورد تعداد آنها برای فروش در نمایشگاه های عتیقه و کلکسیونی، آنها باید هزاران نفر تولید شده باشند.

الگوهای شبکه فلزی
ثبت اختراع برای توری محافظ فلزی
اگرچه از نظر طراحی بسیار ساده هستند، اما عملکرد خود را بسیار موثر انجام دادند. با این حال برخی از طرح‌ها آنقدر پیچیده هستند که جای سوال دارد که آیا می‌توانستند هدف دیگری جز تزئین ساعت داشته باشند و با انجام این کار، صفحه را کاملاً مبهم کنند.

ثبت اختراع برای استفاده از سلولوئید در ساعت ثبت اختراع برای لوازم جانبی محافظ برای عینک ساعت مچی
تبلیغی که توسط شرکت نوولتی «Esco» در نسخه 1917 «سالانه جواهرسازان و فلزکاران» منتشر شد، حفاظ ساعتی را نشان می‌دهد که طبق حق ثبت اختراع اس اسمیت طراحی شده است:

محافظ Esco برای عینک ساعت مچی