سرکه سیب محلی که دسک کمر را درمان می کند

چه زمانی سرکه سیب مصرف نکنیم؟
مصرف طولانی مدت سرکه سیب محلی می تواند باعث کاهش سطح پتاسیم در بدن ما شود. استفاده از آن برای افراد مبتلا به دیابت توصیه نمی شود زیرا می تواند بر میزان گلوکز و انسولین موجود در خون تأثیر بگذارد و بنابراین در صورت ترکیب با سایر داروها برای درمان این آسیب شناسی اثر افزایشی دارد.

علاوه بر این، از آنجایی که به نظر می رسد سرکه سیب نیز می تواند فشار خون را کاهش دهد، استفاده از آن برای افرادی که تحت درمان با داروهای ضد فشار خون هستند توصیه نمی شود تا از اثرات افزایشی احتمالی جلوگیری شود.

در هر صورت، توصیه می شود در صورت شک و تردید با پزشک خود مشورت کنید.

در دسترس بودن سرکه سیب

سرکه سیب در تمام طول سال در دسترس است و به راحتی پیدا می شود.

فواید و موارد منع مصرف احتمالی
سرکه سیب حاوی مواد معدنی مانند آهن، فسفر، منیزیم، گوگرد، اما مهمتر از همه کلسیم (تقویت قلب و دفاع ایمنی بدن) و پتاسیم (که برای عملکرد صحیح قلب و ماهیچه ها ضروری است) است.

همچنین منبعی از پکتین است، فیبر محلول در آب که قادر به محافظت از سلول‌ها و رگ‌های خونی است و به کاهش سطح کلسترول در خون کمک می‌کند و همچنین حس سیری را تقویت می‌کند و (حداقل تا حدی) مانع از جذب می‌شود.

از چربی ها در نهایت، سرکه سیب حاوی باکتری های خوبی است که به حفظ تعادل میکرو فلور روده کمک می کند و عملکرد آن را افزایش می دهد.

برای به دست آوردن نتیجه عالی، کافی است یک پیاز را مخلوط کنید تا آب آن به دست آید، همه چیز را با نصف لیوان سرکه سیب ترکیب کنید و با کمک یک تکه پنبه آن را روی لکه ها بمالید. بگذارید حدود بیست دقیقه بماند سپس صورت خود را خوب بشویید. عمل را برای 15 روز متوالی تکرار کنید.