سفالگری به عنوان یک هنر درمانی

برای هزاران سال، سفالگری به عنوان یک هنر درمانی وجود داشته است. خلق چیزی از دست خودمان باعث می شود واقعا احساس رضایت کنیم.

همانطور که می دانید امروزه در خانه تابلو سفالی دیواری متفاوت از نقش و نگار مختلف وجود دارد که نوع سفال نقش برجسته یکی از مدلها خواهد بود.

چه کسی فکر می کرد که ایجاد چیزی از خاک می تواند برای روح مفید باشد؟ دورانی که ما فقط با خاک بازی می‌کردیم (بعضی اوقات در جوانی هم از آن می‌خوردیم) اکنون به پایان رسیده است.

اگر بخواهیم بهترین و مطلوب ترین نوع آجر را به شما معرفی نماییم تا در ساختمانهای خود از آن بهره ببرید باید آجر سفالی عایق دار را مد نظر قرار دهیم.

سفال شکل جدیدی از مراقبت از خود است! بنابراین، اگر مدیتیشن یا باشگاه کاری شما نیست، ممکن است کلاس های سفالگری را به عنوان گزینه شماره یک خود در نظر بگیرید.

در حالی که بسیاری از ما مشغول کار یا تحصیل هستیم، اغلب تمایل داریم که سلامت روحی و جسمی خود را پشت سر بگذاریم و فعالیت هایی مانند هنر سفالگری در واقع می تواند در طول زندگی روزمره به ما کمک کند. در اینجا چگونه است:

به عنوان فردی که در استودیو سرامیک کار کرده ام، همیشه مشتاق بودم که دستانم را با خاک رس کثیف کنم. احساس می‌کردم که بین خودم و زمین یک ارتباط «بی‌نظیر» دارم.آجر سفالی سقفی یکی از مصالح پوششی سقف است، در کشور ما در سقف تیرچه بلوک، تیرچه ها به عنوان تیر فرعی کاربرد دارند. که برای پر کردن میان دو تیرچه در سقف از بلوک های سفالی سقفی استفاده می کنند.

داشتم فنجان برگدار و مورد علاقه ام را برای قهوه درست می کردم. من مجذوب اثر خاک رس و ویژگی های تسکین دهنده آن شدم. این من را ساعت ها درگیر هنرسازی کرد.

این محصول بیشترین کاربرد را در تیغه های ساختمان چه تیغه های داخلی و چه دیوارهای خارجی ساختمان است  بلکه تهیه این محصول می تواند نقش مؤثری در کاهش هزینه های ساختمان داشته باشد ولی باید توجه داشت که مصالح ارزان ولی با کیفیت تهیه نمود بلکه آجر سفال درجه یک تحت هیچ شرایطی شوره نمیزند.

به همان اندازه که عجیب و غیرعادی بود، خاک رس به من احساس موفقیت داد. تخیل من را فرا گرفت و به من این توانایی را داد که خارج از چارچوب فکر کنم – از این رو، آثار هنری منحصر به فردی خلق کنم! در اینجا برخی از مزایای دیگری که سفال ارائه می دهد آورده شده است.

  • منابع:
    1. The Educational Benefits of Pottery

  • تبلیغات:
    1. با غذا خوردن در ظروف مسی بیمار می شوید.
    2. فواید سلامتی و تغذیه ای لیمو
    3. از بین بردن بوی عرق با لیمو
    4. عجیبترین چیزی که در شکم ماهی کپور پیدا شد