سیب درختی در شیراز که سمی و کشنده است

در نوشیدنی های استریل شده که در فروشگاه ها فروخته می شود، نه تنها هیچ میکروارگانیسم مضری وجود ندارد، بلکه ویتامین های “زنده” نیز وجود دارد. خودتان فکر کنید.

علاوه بر این، می توانید هر کوکتل را از آب سبزیجات درست کنید و سیب درختی در شیراز را به عنوان پایه انتخاب کنید.

پس از عملیات حرارتی چه چیزی می تواند باقی بماند؟ علاوه بر این، چنین نوشیدنی هایی حاوی رنگ های مختلف، مواد نگهدارنده، تقویت کننده طعم و سایر افزودنی های غذایی هستند.

محصول سیب
و اکنون بیایید دریابیم که چگونه تازه فشرده بنوشیم.بسیاری از پزشکان معتقدند که مفیدترین کوکتل نوشیدنی سیب و هویج است. به خوبی توسط بدن جذب می شود و با کاروتن و آهن غنی شده است. قندهای میوه در ترکیب با عناصر کمیاب موجود در سبزیجات فواید زیادی برای افراد به همراه دارد.

اگر معده شما به آب میوه واکنش منفی نشان می دهد، سعی کنید آن را با آب به نسبتی رقیق کنید که برای شما بی ضرر باشد. ساده ترین دستور این است که نوشیدنی سیب تازه تهیه شده را 30 دقیقه قبل از صبحانه بنوشید (حدود نصف لیوان).

چغندر
شما به ندرت می توانید اطلاعاتی در مورد نحوه نوشیدن آب چغندر تازه بگیرید. اکنون در مورد آن صحبت خواهیم کرد. چغندر را می توان برای مدت طولانی نگهداری کرد، بنابراین می توانید آن را در تمام طول سال آب بگیرید. سرهای این گیاه ریشه نیز مفید است و بسیاری از مردم رطوبت حیات بخش آن را می فشارند. برای دریافت یک نوشیدنی شفابخش، نوع چغندر قرمز که نوارهای سفید ندارد مناسب است. آب استخراج شده چند ساعت در یخچال نگهداری می شود، کف آن برداشته شده و به نسبت 1:4 با آب هویج مخلوط می شود.