سیب قرمز در عراق یکی از دلایل دیوانگی در بسیاری از مردم این کشور است

از جمله فواید سیب، کمک به بهبود فرآیند هضم و محافظت از روده ها به دلیل داشتن فیبر است.این فیبر همچنین غشای مخاطی روده بزرگ را از قرار گرفتن در معرض مواد سمی و سرطان زا حفظ می کند.برای افراد مبتلا به یبوست بسیار مفید است و کمک می کند . روده ها را تحریک می کند.

علاوه بر این، سیب قرمز در عراق حاوی پکتین است که یک ماده مغذی مهم برای حفظ تعادل باکتری های مفید در روده است.

سیب سرشار از بسیاری از ویتامین‌ها است که برای سلامتی مفید هستند، زیرا حاوی مقادیر خوبی از بتاکاروتن و ویتامین C است که یک آنتی‌اکسیدان طبیعی قوی است که برای مقاومت در برابر بیماری‌ها و عفونت‌ها و پیشگیری از سرطان به‌ویژه سرطان سینه مهم است.

6-7 درجه و توانایی خاک در زهکشی آب و نه کمتر از عمق خاک بیشتر از 50 سانتی متر است بنابراین قبل از احداث باغ سیب می توان از خاک نمونه برداری کرد تا از خواص آن مطلع شد. و بنابراین در صورت نیاز قبل از کاشت آن را اصلاح کنید.

فواید سیب برای سلامتی و ارزش غذایی
سیب یکی از رایج ترین انواع میوه هاست که در سرتاسر جهان پخش شده است و سرشار از مواد مغذی لازم برای بدن است.مهم ترین فواید سیب برای سلامتی چیست؟

در مزارع بزرگ، سپس شسته و در بسته بندی ها آماده می شود تا در انبارهای یخچال نگهداری شود.

میوه ها باید بلافاصله پس از برداشت در دمای 0-1 درجه سانتی گراد با رطوبت بالا خنک شوند تا میوه ها برای مدت طولانی حفظ شوند و می توان آنها را برای مدت زمانی بین 3-6 ماه نگهداری کرد.

عوامل محیطی برای کشت سیب در کاشت سیب باید به فاکتورهای زیادی توجه کرد که عبارتند از: عوامل محیطی: عوامل اقلیمی، کیفیت خاک و تأثیر آنها بر درخت سیب است، زیرا این عوامل بر عدم موفقیت یا موفقیت کشت و همچنین میزان تولید تأثیر می‌گذارند، مناطق معتدل و سردسیر از بهترین مناطق برای رشد سیب هستند.