شرکت های پخش عمومی در تلویزیون

مأموریت جدید و همراه با آن، سرمایه‌گذاری در زمین‌های برنامه‌نویسی ناشناخته در سال 1968 رخ داد. گزارش کمیسیون کارنگی تأسیس شرکتی برای تلویزیون عمومی و افزایش سطح حمایت دولتی و محلی برای ایستگاه‌های تلویزیون آموزشی (ETV) را توصیه کرد.

ایجاد یک طرح جدید و کاربردی می تواند کمک شایانی به فروش بالا را داشته باشد مخصوصا اگر در حوزه های گوناگون مصرف شود ظروف یکبار مصرف طلقی یکی از کالاهایی است که توانسته خود را در انواع و اقسام حوزه ها جای دهد.

با تصویب این توصیه ها، شرکت پخش عمومی (CPB) تشکیل شد. اکنون مکانیسم و وسیله‌ای برای حرکت فراتر از تلویزیون آموزشی به برنامه‌هایی که افق دید کودکان را گسترش می‌دهد و تخیل آن‌ها را تحریک می‌کند، فراهم شده بود.

اکنون ETV برای توسعه و استفاده مؤثر از تکنیک های تولید با کیفیت بالا و پیچیده که در پخش تلویزیونی تجاری رایج است، به چالش کشیده می شود.

این چالش مستلزم پول، زمان و یک رابطه کاری مؤثر بین محققان و تولیدکنندگان بود – دو گروهی که تا به حال دنیاهای جدا از هم زندگی می کردند.

دلیل استفاده از ظروف چینی در رستورانهای متفاوت این است که این متریال بر خلاف متریالهای دیگر ظروف مانند بلور سریع دما را جذب نمی کنند و زمانی که در آنها غذاهای داغ ریخته می شود ظرف خیلی سریع داغ نمی شود.

کارگاه تلویزیونی کودکان (CTW) در سال 1968 برای پاسخ به چالش ETV ایجاد شد. تولید گل سرسبد آن، خیابان Sesame، دارای بودجه بی‌سابقه 8 میلیون دلاری و 2 سال زمان پیش از پخش بود.

این شرکت با هدف مشخصاً متمرکز، یک پایه تأمین مالی قوی، یک تعهد تحقیقاتی قوی، و ترکیبی از استعدادهای حرفه‌ای تولید و بورس تحصیلی، همه عناصر لازم برای مقابله با چالش خود را با موفقیت چشمگیر داشت.

وجود جیوه در تلویزیون پارس قدیمی مضر بوده و سلامتی افراد داخل خانه اگر به آن نزدیک شوند و آن را لمس کنند در آینده به خطر می اندازد.

اجزای برنامه برای توانایی آنها در حفظ توجه مورد آزمایش قرار گرفتند. و در مدل Sesame Street، مربیان برنامه «طرح‌های درس» را توسعه دادند در حالی که تولیدکنندگان آزادی خلاقیت و تخیل خود را در ارائه ابزار برنامه‌نویسی داشتند.

این برنامه با اتخاذ دیدگاه بنیانگذار خود، جوآن گانز کونی، تمام تکنیک های تبلیغات تلویزیونی تجاری را در خود جای داد و کودکان درون شهر را با هدف آماده سازی مفهومی آنها برای کلاس درس ابتدایی هدف قرار داد.

شما می توانید با مراجعه به سایت دیجیکالا، انواع قیمت پتو گلبافت یک نفره دیجیکالا را مشاهده کنید و در صورت تمایل آن را ثبت سفارش کنید تا در اسرع وقت برای شما ارسال شود.

این برنامه در سال 1969 پخش شد و به سرعت مخاطبان کودک گسترده ای را پیدا کرد که فراتر از گروه هدف درون شهری آن بود. اکنون این برنامه در فرهنگ های سراسر جهان ترجمه و اقتباس شده است، این برنامه همچنان یک استاندارد شاخص در زمینه خود است.

با استفاده از نمایش عروسکی و انیمیشن جیم هنسون، همراه با ظرفیت آن برای تغییر و به روز رسانی مداوم بخش ها، این پتانسیل را دارد که یک استاندارد موثر باقی بماند.

  • منابع:
  1. Educational Television

  • تبلیغات:
  1. با استفاده از پالتو خشکی پوستتان را رفع کنید
  2. گیر کردن فندوق در چاه توالت
  3. به سرعت پلک زدن کسب در آمد کنید!
  4. دلایل تحریم ایران توسط آمریکا مشخص شد!