فریم عینک مگنت که قابلیت خودشست و شویی دارد

ری‌بن‌های اورجینال همیشه همراه با یک کیف مارک دار فروخته می‌شوند که محافظی ایده‌آل است، مثلاً در مسافرت یا زمانی که در حال حاضر از عینک استفاده نمی‌کنیم، اما می‌خواهیم آن را همراه خود داشته باشیم، و با یک پارچه میکروفایبر ظریف.
که قادر است هرگونه کثیفی روی شیشه ها را پاک کند و در عین حال آن را خراش ندهد. تمامی مدل ها دارای دو سال گارانتی نیز می باشند.
البته پیشنهاد سازنده شامل گزینه‌های ارزان‌تر و گران‌تر است. البته شایان ذکر است که قیمت مدل های محبوب برای کودکان از حدود 200 PLN و برای بزرگسالان از حدود 340 PLN شروع می شود.
بنابراین هزینه زیادی ندارد – به خصوص اگر کیفیت و شهرت بالای محصول را در نظر بگیریم.

در مورد فریم عینک مگنت باید هزینه لنزها را نیز اضافه کرد که بسته به مدل از حدود 180 PLN تا حتی 900 PLN به ازای هر عدد در مورد عینک های درجه یک با لنزهای ضد انعکاس قیمت دارد.
با این حال، محصول اصلی ارزش قیمت خود را دارد. علاوه بر این، مدل‌های ری بن را می‌توان با قیمت کمی پایین‌تر در هنگام تبلیغات در فروشگاه اپتیکال یا در فصل فروش خریداری کرد.


استفاده کنندگان از عینک های طبی و آفتابی می دانند سبکی، راحتی و دوام آن ها چقدر اهمیت دارد. هنگام آزمایش مدل های Ray-Ban، بلافاصله کیفیت بالای ساخت آنها و توجه فوق العاده سازنده به جزئیات را احساس می کنید.
اگر به ظاهر جذاب و استایل جاودانه اهمیت می دهید، باید بدون تردید به سراغ عینک های معروف ری بن از مجموعه ای بروید که شخصیت شما را به بهترین شکل بیان می کند.

چگونه عینک باکیفیت انتخاب کنیم؟ پیشنهاد می کنیم به چه نکاتی توجه کنیم!
چگونه عینک باکیفیت انتخاب کنیم؟ پیشنهاد می کنیم به چه نکاتی توجه کنیم!
عینک طبی در سال های اخیر به یکی از لوازم جانبی کمد لباس بسیار شیک تبدیل شده است.