لباس زنانه در بانه که فروشندگان زیادی را از عرش به فرش رساند

باسن به حداقل می رسد و شکل ظاهری لباس یا دامن شما به حساب می آید. لباسی که انتخاب می کنید نباید خیلی گشاد یا خیلی تنگ باشد. همچنین بهتر است با پوشاندن بیش از حد لایه‌ها یا رنگ‌های زیاد، از بارگذاری بیش از حد سیلوئت جلوگیری کنید.

رنگ های مناسب را انتخاب کنید.

تیره برای لباس زنانه در بانه البته، زیرا آنها اندام را باریک می کنند، اما پوشیدن همیشه مشکی اجباری نیست. سه جهان رنگ امکان سه سبک مختلف را فراهم می کند که به آرامی اشکال را نشان می دهند.

• خنثی: خاکستری و مایل به قرمز.

سیاه های کاذب: بنفش تیره، آبی نیمه شب، خاکستری آنتراسیت. • الگوها؟ چرا که نه، اما مراقب باشید از رنگ هایی که خیلی زرق و برق دار هستند اجتناب کنید.

لباس هایی برای پنهان کردن باسن

• یک کت صاف شکل ظاهر را ساختار می دهد. باید کاملا بلند باشد، برای جلوه گرافیکی باید روی لباس های رنگی پوشیده شود.

اگر کمر کوچکی دارید، یک کت ترنچ با کمربند بپوشید و رنگ بژ کلاسیک را انتخاب کنید. اگر کمری گرد دارید، به سراغ مشکی بروید.

• یک کمربند بهتر است کمربند را که کمر را تنگ می کند فراموش کنید. دو روش برای پوشیدن آن برای دو جلوه متفاوت وجود داردزیر سینه.

در این مورد، یک کمربند نسبتاً پهن را انتخاب کنید که اگر باسن بسیار پهنی دارید، برای برجسته کردن سینه و ایجاد یک جلوه گشاد ایده آل است. در قسمت کمر: می توانید یک کمربند نازک تر و تزئین شده تر انتخاب کنید.

• کفش های پاشنه بلند آنها به سادگی ضروری هستند. آنها شبح را طولانی می کنند و پا را باریک می کنند. علاوه بر این، راه رفتن با پاشنه پا باعث تقویت ماهیچه های ساق پا می شود و به ساق پاها فرم می دهد. برای جایگزینی، نیم بوت یا چکمه را امتحان کنید.