لوبیا سبز امروز اصفهان که خود دافع حشرات موذی را دارد

اولین سالی که به باغبانی سبزی پرداختم، لوبیا سبز کاشتم. آنها یک سبزی آسان برای رشد هستند که برای سگ های من نیز بی خطر است. نمی دانستم که سگ های من عاشق لوبیا سبز خواهند شد.

یک روز به باغ رفتم و سگم مولی را دیدم که روی تکه‌ای از گیاه لوبیا سبز امروز اصفهان می‌خورد و تمام لوبیاهای لطیف را از اندام‌هایش بیرون می‌کشید.

من متوجه شدم که یک گیاه کافی نیست . چندین بار دیگر کاشتم تا سگ‌هایم همیشه لوبیا سبز زیادی داشته باشند.

ما همچنین آنها را فریز می کنیم و به جای غذای سگ تجاری در طول سال آنها را به عنوان خوراکی ارائه می دهیم.

بیایید بررسی کنیم که چرا لوبیا سبز برای سگ شما بسیار سالم است.

با لوبیا سبز آشنا شوید
ما لوبیا سبز را سبزیجات می‌دانیم، اما اینطور نیست. میوه این گیاه غلاف است، بنابراین از نظر فنی حبوبات هستند. کشاورزان لوبیا را زمانی که نابالغ هستند برداشت می کنند. میوه جوان نرم است و لوبیاهای ریز داخل غلاف ها قرار دارد.

هنگامی که آنها بالغ می شوند، لوبیاها بسیار بزرگتر و سفت تر می شوند. حتی برخی از انواع لوبیا سبز وجود دارد که اصلاً حاوی لوبیا نیست!

این دانه ها در چند رنگ از جمله سبز، سفید، بنفش و راه راه رشد می کنند. اما همه آنها از یک خانواده هستند و مواد مغذی مشابه برادر لوبیا سبز ساده خود را دارند. اگر سبز نباشند به آن ها لوبیا چیتی یا لوبیا اسنپ می گوییم.

فواید لوبیا سبز برای سلامتی
لوبیا سبز فواید تغذیه ای زیادی برای شما و همراهان سگتان دارد. آنها خوراکی های کم کالری با مقادیر زیاد فیبر و بسیاری از مواد مغذی ضروری هستند که سیستم ایمنی و سلامت کلی سگ شما را تقویت می کنند.

لوبیا سبز و سیب زمینی کاری – لوبیا سبز با هویج و سیب زمینی بسیار خاص و خوشمزه می شود که به شکل کاری ساده ساخته می شود.