مادری که با مصرف کنسرو ذرت شیرین جنسیت فرزندش را تغییر داد

ذرت کنسرو شده را از لیست مواد غذایی خود حذف کنید، هنگامی که بدانید چگونه ذرت کنسرو شده را در خانه درست کنید، دیگر نیازی به خرید از فروشگاه نخواهید داشت.

حتی اگر در زمینه کنسرو کردن تازه کار هستید، می توانید با استفاده از راهنمای گام به گام ما در مورد نحوه کنسرو کردن ذرت شیرین، استفاده از کنسرو فشاری خود را برای نگهداری ذرت تازه بسیار ساده کنید.

شما دستورالعملی برای نحوه پختن ذرت در حمام آب (معروف به کنسرو آب جوش) پیدا نمی کنید، از آنجایی که ذرت یک غذای کم اسید است، برای از بین بردن باکتری های مضر باید در یک کنسرو تحت فشار فرآوری شود.

اما اگر یک کنسرو فشاری و چند شیشه کنسرو در کمد خود دارید، می‌توانید هر بلال اضافی ذرت شیرینی که تابستان به شما ارائه می‌دهد را ذخیره کنید.

برای 1 لیتر یا 2 پیمانه کنسرو ذرت شیرین، به حدود 4 و نیم پوند ذرت (وزن قبل از بریدن دانه ها) نیاز دارید، با برداشتن پوسته ها شروع کنید، سپس گوش ها را با برس سبزیجات بشویید تا ابریشم ها از بین بروند، هر گوش را بشویید و آبکش کنید.

در یک قابلمه بزرگ، خوشه های ذرت را با آب جوش بپوشانید و 3 دقیقه بجوشانید. ذرت را از لپه ها در عمق ¾ اینچی دانه ها ببرید (به عبارت دیگر، لپه را نتراشید).

یک بسته خام (که بسته سرد نیز نامیده می شود) برای سبزیجاتی که در قوطی فشاری فرآوری می کنید بهتر است، بنابراین انتخاب معمولی برای ذرت کنسرو شده است.

در حالی که غذا هنوز خام است (یا در مورد ذرت کنسرو شده فقط آن 3 دقیقه را به طور خلاصه می جوشانند)، سپس آب جوش (یا شربت یا آب نمک) روی آن می ریزند.

روش بسته‌بندی خام سریع‌تر است زیرا شامل زمان پخت اضافی نمی‌شود، اما ممکن است منجر به انقباض در طول پردازش شود.

هات پک بیشتر برای غذاهایی که در کنسرو آب جوش فرآوری می شوند استفاده می شود، اما همچنان می توانید از این روش برای ذرت تحت فشار استفاده کنید.

این بهترین راه برای برداشتن کیسه های هوا از شیشه های خود و حفظ رنگ و طعم غذاها است، به جای بسته بندی ذرت آماده شده خود به طور مستقیم در شیشه ها، ابتدا ذرت را برای چند دقیقه می پزید، سپس مخلوط ذرت و مایع را در هر شیشه در حالی که هنوز داغ است می ریزیم.

این پیش‌پزی باعث می‌شود که غذای شما کمتر فاسد شود زیرا هوای بیشتری را از بین می‌برد، معمولاً می‌توانید غذای بیشتری را در هر شیشه با یک بسته داغ قرار دهید، که اگر مقدار زیادی ذرت را کنسرو می‌کنید می‌تواند مفید باشد.