محصولات آرایشی مک اصل کهذ رد بسیاری از کشور های جهان ممنوع شده است

تصویر با عنوان شروع ساختن ثروت در سنین جوانی مرحله 1
برای محصول بعدی خود صرفه جویی کنید. برای خرید محصولات آرایشی مک اصل خط خود به پول نیاز دارید، بنابراین باید در اسرع وقت پس انداز کنید. مقدار پولی که نیاز دارید بستگی به آزمایشگاه و توزیع کننده ای دارد که از آن بازدید می کنید زیرا هر کدام حداقل سفارش متفاوتی خواهند داشت. معمولاً برای راه اندازی کسب و کار خود به هزار روپیه نیاز دارید.
کار با یک توزیع کننده بسیار ارزان تر از یک آزمایشگاه خواهد بود. این به این دلیل است که آزمایشگاه برای کل دسته از شما هزینه دریافت می کند، در حالی که کار با یک توزیع کننده به شما امکان می دهد دسته ها را با شرکت های دیگر تقسیم کنید. [13]
تصویر با عنوان میلیونر شدن قدم پانزدهم
درخواست وام بدهید یا برای پول نقد اضافی یک سرمایه گذار پیدا کنید، اگر می ترسید که نتوانید پول نقد را ایمن نگه دارید، گزینه دیگری دارید. شما می توانید یک سرمایه گذار برای یک تجارت کوچک پیدا کنید یا برای صنایع کوچک وام بگیرید.


با بانک چک کنید تا ببینید آیا آنها می توانند به شما وام تجاری ارائه دهند یا خیر. شما همچنین می توانید آن را به صورت آنلاین اعمال کنید.
از دوستان و خانواده خود بپرسید که آیا می خواهند در کسب و کار شما سرمایه گذاری کنند. در نظر داشته باشید که در این زمان قرارداد رسمی را همراه با برنامه تعمیر ببندید.
تصویر با عنوان طراحی لوگوی شرکت مرحله 7
یک لوگو برای برند خود طراحی کنید یک لوگو می تواند برند شما را فوراً قابل تشخیص کند. برخی از لوگوها فقط از متن تلطیف شده استفاده می کنند، در حالی که برخی دیگر دارای نمادهایی هستند تا تشخیص آنها را برای افراد آسان تر کنند.
لوگو باید با برند شما مطابقت داشته باشد.

اگر می خواهید یک خط لوازم آرایشی هیجان انگیز و بازیگوش راه اندازی کنید، لوگوی شما باید رنگ های شاد و روشن با فونت جالبی داشته باشد. اگر در حال شروع یک خط پیچیده هستید، لوگو باید صاف و پیچیده باشد.