کاشی سرامیک در شیراز منجر به دو نیم شدن بدن یک مردی شد

خوب حدس بزن چی؟ امروز روز شانس شماست! از آنجا که من به عنوان یک حامی واقعی تمیز کردن محیط زیست، روش های زیادی را برای از بین بردن دوغاب به روشی طبیعی و آسان امتحان کرده ام و چند ترفند در آستین خود دارم که مطمئناً برای شما مفید خواهد بود.

امروز می‌خواهم ساده‌ترین راه را برای تمیز کردن دوغاب کاشی سرامیک در شیراز بدون تمیز کردن به شما نشان دهم! (به من اعتماد کنید، پس از خواندن این پست، کمر، دست ها و زانوهای شما راحت خواهند بود).

چرا باید حتی برای تمیز کردن دوغاب زحمت بکشید؟
اگر به طور تصادفی به این پست برخورد کرده اید و هرگز به تمیز کردن عمیق دوغاب کف یا حمام خود فکر نکرده اید ، ممکن است از خود بپرسید، “چرا من باید دوغاب را تمیز کنم؟ آیا این حتی مشکل بزرگی است؟ ” و پاسخ این است که بله، این یک معامله بزرگ است!

البته این موضوع مرگ یا زندگی نیست، اما اگر می خواهید طول عمر کاشی های خود را افزایش دهید، باید آن ماده ای را که آنها را به هم متصل می کند تمیز کنید.

اگر مقدار زیادی کثیفی و کثیفی در دوغاب جمع شود، می تواند به مهر و موم آسیب برساند و شروع به کار در کاشی ها کند. تعمیر کاشی ها زمان بر است و بهتر است به جای انجام آن از این فرآیند اجتناب کنید.

دلیل دیگر – و مهمترین – دلیل اینکه چرا باید برای تمیز کردن دوغاب زحمت بکشید، بهداشت است. اگر یک مکان در خانه شما وجود دارد که باکتری‌ها را دیوانه‌وار جمع می‌کند، آن فضای کم بین کاشی‌های کف است، بدون توجه به تعداد باکتری‌هایی که روی کاشی‌های دوش زندگی می‌کنند.

این محیط مملو از رطوبت و گرما است و در صورت تمیز نشدن مکرر ممکن است باعث ایجاد کپک و در شدیدترین موارد کپک سیاه خطرناک شود.