کفش عایق برق که صدای محسوسی دارند

تحت تأثیر یک جریان داغ، محصول ممکن است تغییر شکل دهد. با جاروبرقی، فرآیند خشک کردن متفاوت است.

در اینجا لازم نیست رطوبت کفش عایق برق را از بین ببرید، بلکه آن را با هوای گرم خشک کنید.

برای این کار جاروبرقی را روی ضربه قرار دهید و شلنگ را داخل محصول قرار دهید. این روش برای خشک کردن کفش ها، به خصوص کفش های بلند مناسب است.

اکثر نکات خشک کردن فن پیشنهاد می کنند ابتدا قلاب های سیمی بسازید تا بتوانید جفت را مستقیماً از فن آویزان کنید. با این حال، این را می توان ساده کرد، زیرا این تئوری مبتنی بر این واقعیت است که یک جریان شدید هوا، حتی سرد، به کفش می دمد و در نتیجه رطوبت را از بین می برد.

بنابراین، شما نیاز دارید: کفش ها را آماده کنید، تا حد امکان باز کنید و کنار دیوار یا کمد قرار دهید. روبروی فن فاصله باید حدود 30 سانتی متر باشد، حالت متوسط.

یک تا دو ساعت باید برای خشک شدن کامل کفش شما کافی باشد. می توان از مایکروویو یا فر استفاده کرد خشک کردن در مایکروویو یا فر فقط در صورتی توصیه می شود که بخواهید آزمایش کنید و برای کفش ها متاسف نباشید.

روش بسیار دشوار است، تقریباً 100٪ احتمال دارد که کفش را خراب کنید (کف پاره شود، کف کفش کنده شود و غیره) نحوه تعویض باتری سیستم “کف گرم” در خشک کردن کفش نیز به خوبی به شما کمک می کند.

دمای گرمایش پایین است و کفش های مورد علاقه شما یا آپارتمان های باله را خراب نمی کند، با این حال، روش بسیار طولانی است – کفش ها تقریباً یک شب خشک می شوند – 8-10 ساعت.

ما با دستان خود خشک کن درست می کنیم – ویدئو خشک کن برقی – ما از فناوری های مدرن استفاده می کنیم آیا می خواهید کفش های خود را به ساده ترین شکل ممکن خشک کنید؟ از خشک کن مخصوص استفاده کنید. آنها از نظر کیفیت و قیمت بسیار متفاوت هستند.