کمربند چرم مشکی مردانه که بوی تعفن می دهد

یشتر شیک پوشان آنلاین وقتی می گویند “عروسی” به معنای “کت و شلوار آبی سرمه ای، کمربند چرم مشکی مردانه با پیراهن یقه سنجاق دار، جلیقه چکمه ای POW خاکستری، کراوات/پاپیون، مربع جیبی سفید و آکسفورد مشکی است.”

بخش قابل توجهی از آنها نمی توانند مجموعه دیگری را در مراسم عروسی و پذیرایی تصور کنند. علاوه بر این، آنها می توانند از کنار گذاشتن آن به عنوان انحراف از اصول ظرافت کلاسیک مردانه حک شده در سنگ انتقاد کنند.

جالب و در واقع کاملاً خنده دار این واقعیت است که مجموعه ذکر شده … کاملاً توسط فشن بلاگرها اختراع شده است و هیچ مبنایی در قوانین سنتی لباس عروسی ندارد!

لباس روزمره رسمی (بخوانید: تضمین بالاترین سطح ظرافت) یک ژاکت است، یعنی مجموعه ای متشکل از یک ژاکت چلچله، یک جلیقه دو لبه برش و شلوار مصنوعی (ساخته شده از پشم راه راه و در نظر گرفته شده برای پوشیدن به عنوان بخشی از چنین لباسی).

در زمان هایی که اصول اسطوره ای ظرافت کلاسیک مردانه ایجاد شد، هیچ کس حتی جرات نمی کرد کت و شلوار را یک لباس رسمی بنامد. ناگفته نماند که آن را به عنوان یک لباس مناسب برای یکی از مهم ترین روزهای زندگی یک مرد شیک پوش توصیه می کنیم.

کت عروسی سلطنتی دیوید بکهام ویکتوریا

کت به عنوان یک لباس رسمی در روز توسط دیوید بکهام

پس چگونه این استاندارد دردناک، هرچند اندکی با لوازم جانبی تقویت شده، آنقدر با شخم زده شده در آگاهی جمعی مطابقت دارد که برخی از افراد می توانند هر زمان که کسی نمی خواهد این لباس را بپوشد، نقش رجتان را بازی کند؟

بدون شک دارای یک ویژگی مهم است که به ویژه برای افرادی که کت و شلواری از زنگ بزرگ می پوشند جذاب است – اشتباه کردن در مورد آن بسیار دشوار است. این کمی ژاکت است، اما با نیازهای دوران مدرن سازگار شده است.

متشکل از عناصر معمول در دسترس است و در یک پالت فوق العاده ایمن از سه رنگ اصلی نگهداری می شود. شما باید خیلی تلاش کنید تا حداقل درست به نظر نرسید.