گردو پوست کاغذی تویسرکان و خواص هیجان انگیز آن در بالا بردن توان جنسی مردان

یک درخت سالم خوب با چوب متراکم و با کیفیت به طور معمول باید بیش از 20 اینچ (51 سانتی متر) در قطر رشد کند.

برعکس، درختانی که در نزدیکی درخت غالب هستند، زمانی که قطر آنها به 12-14 اینچ (30-35 سانتی متر) رسید، می توانند “نازک” شوند و فروخته شوند.

سوختگی آجیل یک بیماری است که توسط باکتری Xanthomonas juglandis ایجاد می شود. این شایع ترین بیماری گردو است و شاخ و برگ و میوه را درگیر می کند و در فصل بهار در شرایط مرطوب بیشتر دیده می شود.

برخی از علائم عبارتند از: چروکیدگی، پژمردگی، پوسیدگی یا تغییر رنگ میوه، آسیب به پوست و برگ ها و احتمالاً مرگ شاخه های جوان آلوده.

بارندگی باعث گسترش سریع بیماری می شود، زیرا باکتری ها توسط آب باران به بافت های جدید منتقل می شوند و آنها را آلوده می کنند.

پوسیدگی ریشه ناشی از قارچ های آرمیلاریا و فیتوفتورا ​​و همچنین سفیدک پودری نیز از بیماری های رایج گردو هستند.

آیا گردو برگریز است؟
بله همینطور است. هنگامی که درخت خواب است، برگ های گردو می ریزند.

آیا گردو خود بارور است؟
همه انواع گردو پوست کاغذی تویسرکان خود بارور هستند، به این معنی که گرده می تواند از اندام های تناسلی نر به ماده روی همان درخت حرکت کند و میوه بدهد.

بنابراین از نظر تئوری یک درخت می تواند بدون نیاز به دیگران میوه تولید کند.

با این حال، در اغلب موارد، گرده هایی که توسط باد به قسمت های ماده همان درخت منتقل می شود (کلاله) اغلب از بین می رود، زیرا در آن زمان اندام ماده پذیرا نیست.

بنابراین، بهترین راه برای اطمینان از گرده افشانی کافی به منظور دستیابی به بالاترین میزان میوه ممکن و در نتیجه عملکرد بالاتر، اطمینان از گرده افشانی متقاطع با کاشت دو یا چند رقم است.