سرامیک پرسلان سه بعدی که در آزمایشگاه تولید می شود

کاشی و سرامیک با طرح دلخواه پشت سینک حمام
منبع:خانه رم- کاشی سرامیک
محل نصب
بسته به اینکه از چه کسی بپرسید و در کجا زندگی می کنید، برخی ممکن است بگویند کاشی چینی برای استفاده بیرونی مناسب است، برخی دیگر مواد مختلف سنگ فرش یا کفپوش مانند بتن، سنگ طبیعی یا کاشی معدن را پیشنهاد می کنند.

با این حال، چیزی که همه می توانند در مورد آن توافق داشته باشند این است که کاشی و سرامیک قطعاً نباید در فضای باز استفاده شود.

کاشی و سرامیک پرسلان سه بعدی به اندازه کافی بادوام نیست که بتواند در برابر عناصر طبیعت مادر مقاومت کند.

این به ویژه اگر در منطقه ای زندگی می کنید که یخ می زند، صادق است، زیرا سرامیک آب زیادی را جذب می کند کاشی شما احتمالاً در اولین چرخه یخ زدگی و ذوب خود می ترکد.

تراکم کاشی و دوام
پرسلن در مقایسه با کاشی و سرامیک مشابه خود، برای مصارف سنگین‌تر مناسب‌تر است.

این به این دلیل است که رس های موجود در چینی متراکم تر و در نتیجه متخلخل کمتری دارند و باعث می شود در برابر رطوبت نفوذ ناپذیرتر باشد.

پرسلن همچنین دوام بیشتری دارد زیرا دارای ترکیبی روی بدن است.

این به این معنی است که اگر کاشی سرامیکی را خرد کنید، رنگ دیگری در زیر لعاب بالایی پیدا می‌کنید، که در مورد پرسلن صدق نمی‌کند.

تراشه چینی است و ممکن است هیچ ایده ای نداشته باشید زیرا رنگ تماماً از بین می رود و تراشه را تقریباً نامرئی می کند.

پرسلن همچنین چگال تر است زیرا محتوای فلدسپات بیشتری دارد و در دمای بالاتر و مدت زمان بیشتری نسبت به کاشی و سرامیک پخته می شود.

کاشی بک اسپلش آشپزخانه سرامیک

سهولت برش
تراکم کاشی نقش زیادی در آسانی برش آن دارد. از آنجایی که کاشی و سرامیک چگالی کمتری دارد، برش آن آسان تر است.

اگر در کار با کاشی تازه کار هستید و سعی می کنید پروژه ای را خودتان انجام دهید، سرامیک ماده آسان تری برای برش دستی خواهد بود، چه از یک اره کاشی مرطوب یا یک برش کاشی محکم استفاده کنید.