عرقیات گیاهی ارومیه که در نایلون فریزر بسته بندی می شود

روند تغذیه ورزشی توسط سابینسا به عنوان یکی دیگر از حوزه های رو به رشد که اکنون شامل افراد در تمام سطوح عملکرد ورزشی می شود، دور نمانده است.

مجید می‌گوید: «هر سن و جنسیتی در حال حاضر از نیاز به حمایت تغذیه‌ای از بدن خود در زمانی که نیازهای زیادی به بدن خود دارند آگاه است و برای ارائه این حمایت به گیاهان دارویی روی می‌آورد.

به عقیده آلپ نوتریشن، عرقیات گیاهی ارومیه و همچنین سایر مواد گیاهی، روند رو به رشدی را در مصرف کنندگان به سمت افزایش محصولات دارای گواهی زیستی و ارگانیک در رژیم غذایی روزانه و عادات غذایی شخصی خود انجام می دهند.

دکتر Schnorr می‌گوید: «با رایج‌تر شدن سبک زندگی گیاه‌خواری یا گیاه‌خواری، عرقیجات گیاهی می‌توانند به تنوع انتخاب محصولات برای این رژیم‌ها کمک کنند.

آخرین اما نه کم‌اهمیت، عرقیجات گیاهی ممکن است مزایای سلامتی بیشتری داشته باشند (محافظ سیستم ایمنی یا به عنوان یک آنتی اکسیدان) زیرا اغلب شامل مواد مغذی گیاهی مفید برای سلامتی می‌شوند که منحصراً در گیاهان یا گیاهان دارویی موجود است و نه در محصولات مصنوعی یا مشتق‌شده از حیوانات.

دکتر Schnorr می‌افزاید: «تعداد انتشارات علمی در زمینه مواد مغذی گیاهی یا فیتوکمیکال‌ها همچنان در حال رشد است و به دانش بیشتر و عمیق‌تر برای استفاده از عرقیجات گیاهی منجر خواهد شد».

پتانسیل عرقیجات های گیاهی حاوی ترکیبات فعال زیستی برای تقویت ایمنی می تواند به کاهش مصرف ضد میکروبی در طیور کمک کند.

این مطالعه با هدف توسعه یک خط لوله روش‌شناختی قابل اعتماد و قوی برای ارزیابی توانایی عرقیجات گیاهی برای تقویت دفاع ذاتی مرغ، به ویژه در مورد التهاب و استرس اکسیداتیو انجام شد. این روش برای عرقیجات Melissa officinalis L.

(MEL) که به دلیل فعالیت های بیولوژیکی آن از جمله خواص آنتی اکسیدانی و ضد التهابی شناخته شده است، اعمال شد. روش های مختلفی برای (1) استفاده شد. تضمین کیفیت عرقیجات MEL و ظرفیت آن برای تحریک سیستم ایمنی ذاتی.

ارتباط ex vivo را ارزیابی کنیدمدلی برای تقلید چالش های استرس اکسیداتیو و التهابی برای جایگزینی تزریق LPS در جوجه ها.