مایع ظرفشویی عبیدی که دستان شما را به نرمی دستان نوزاد می کند

انتهای آبگریز مولکول ها به گریس روی صفحات کثیف شما می چسبند، در حالی که انتهای آب دوست تمام تلاش خود را می کنند تا وارد آب شوند. خوشبختانه انتهای آبدوست کمی قوی‌تر است و مولکول‌ها با گریس به داخل آب کشیده می‌شوند. باهوش، ها؟

چه مقدار مایع شوینده استفاده کنم؟
آیا شما هم از این دسته افرادی هستید که مایع ظرفشویی عبیدی را مستقیماً روی ظروف خود می پاشید؟ آنوقت پول را هدر می دهید. این نوع صابون حاوی SLS است (در ادامه بیشتر در مورد آن صحبت خواهیم کرد) که باعث می شود محلول به طرز دیوانه کننده ای کف کند.

در هر کاسه آب، فقط به یک یا دو آبپاش نیاز دارید تا صابون کافی برای شستن تمام ظروف شما ایجاد شود. مقدار زیادی اضافه کنید، و برای پیدا کردن لیوان‌ها و لیوان‌های خود از طریق کف می‌جنگید.

همیشه بعد از شستشو بشویید
پس از اتمام شستشو، همیشه ظروف را با آب گرم یا سرد بشویید – همیشه. در بریتانیا، آبکشی واقعاً معمول نیست، در حالی که در سراسر حوضچه در ایالات متحده واقعاً بسیار محبوب است.

اگر تا به حال آشپزخانه های آمریکایی با سینک دوبل دیده اید، به همین دلیل است – یک سینک برای شستشو استفاده می شود، در حالی که دیگری برای آبکشی استفاده می شود.

پس چرا شستن ظروف با آب سرد اینقدر مهم است؟ خوب، دلایل زیادی وجود دارد که چرا نمی خواهید آن باقی مانده های صابون در تمام ظروف تمیزتان وجود داشته باشد.

اول اینکه اجازه دهید صابون روی ظروف شما خشک شود می‌تواند بر طعم غذا و نوشیدنی تأثیر بگذارد – همه متوجه نمی‌شوند، اما کسانی که به طعم‌های مختلف حساس‌تر هستند قطعاً می‌توانند تشخیص دهند که چه زمانی صابون در مخلوط وجود دارد.

علاوه بر این، کف صابون می تواند ظاهر شیشه و کریستال را تحت تاثیر قرار دهد و باعث کدر و لکه دار شدن آن شود. دوم اینکه شستن ظروف با آب سرد برای سلامتی شما بهتر است.