چای ماسالا با شیر را اگر درون گلدان های خود بریزید گل های شادابی خواهید داشت

مواد لازم برای تهیه چای ماسالا. پودر چای ماسالا، برگ چای، شکر، ادویه، شیر
مواد لازم برای تهیه چای ماسالا چیست؟
مواد اصلی برای تهیه چای ماسالا بسیار اساسی است و تقریباً در همه دستور العمل ها یکسان است.

چیزی که متفاوت است مقدار ادویه ها یا مواد افزودنی برای طعم دادن به چای ماسالا با شیر است. برخی دوست دارند مقدار زیادی زنجبیل اضافه کنند، برخی دیگر مقدار زیادی هل و برخی دیگر ممکن است فقط ادویه کامل را ترجیح دهند.

مواد اولیه چای:

شیر – بسته به ذائقه خود از شیر کامل یا 2 درصد یا حتی بدون چربی استفاده کنید. می توانید از شیر بادام یا جو دوسر نیز استفاده کنید.
شکر – می توانید از شیرین کننده دیگری مانند عسل یا شربت افرا نیز استفاده کنید.
برگ چای – من مارک واق باکری را ترجیح می دهم زیرا طعم قوی ای دارد که ما ترجیح می دهیم. می توانید از چای کیسه ای نیز استفاده کنید.

مواد لازم برای طعم دادن به چای:

زنجبیل تازه
غلاف هل سبز
میخک ها
دارچین
دانه های فلفل سیاه
اگر از مخلوط چای ماسالا از قبل آماده شده استفاده می کنید، می توانید از 4 ماده آخر صرف نظر کنید و فقط زنجبیل تازه را به چای اضافه کنید.

برگ های چای را برای مدت طولانی نجوشانید، فقط یک دقیقه.
می توانید گلدان را با استفاده از دسته گلدان انتخاب کنید تا آن را با حرکات دایره ای با دقت حرکت دهید. این به هم زدن خوب آن کمک می کند.

چای به خودی خود اسیدی است. افزودن زنجبیل و ادویه‌های کامل، ماهیت اسیدی چای را از بین می‌برد و فواید زیادی به آن اضافه می‌کند.

فواید چای عمدتاً از ادویه های اضافه شده به آن ناشی می شود. تمام ادویه‌هایی که به چای ماسالا اضافه می‌کنیم دارای خواص آنتی‌اکسیدانی و ضد التهابی زیادی هستند.

مزیت اصلی چای که من احساس می کنم این است که خستگی من را کاهش می دهد . هر وقت خسته ام، یک فنجان چای همیشه من را شاداب می کند.

تانن موجود در چای به آرامش بدن و احیای آن کمک می کند. چای همچنین حاوی کافئین است، اگرچه مقدار آن بسیار کمتر از قهوه است.